Godis & Criminal Minds <3

Blev ingen powernap för mig tidigare :/ Men vad gör det!

Nu har Zoey somnat för ca 1 timme sedan. Jag ligger bänkad i soffan framför datorn, snackade med svärmor en sväng som informerade mig om att det tydligen ska bli snöstorm imorgon...... Känner att kommentar är överflödig på den! Nej nu har jag rotat fram min MEGA godispåse och hällt upp ett glas Ramlösa Ananas (den bästa ramlösan there is) jag ska nu enbart slappa järnet och kolla på criminal minds <3 Sedan blir det sängen, inte varje dag jag inte orkar vänta uppe tills Jimmy kommer hem, men idag går det bara inte, Flåt Puppie :/

Ha en supermysig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0