Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Kom ju på direkt efter jag skrivit inlägget om öppnis att det har ju bara öppet på förmiddagar på torsdagar, och så har det jämt varit.. hej smarta jag! :P Men det blev en mysig liten tripp ner på stan. Bytte Zoeys fina vårjacka då dragkedjan var trasig, dom hade inte fler i den modellen hemma så jag fick nöja mig med ett tillgodokvitto. Ska kika inne i Uppsala om dom har den där kanske.

Zoey tar just nu en liten nap, jag har precis öppnat mitt H&M paket, var knappt ens hälften av sakerna jag beställde, resten kommer senare tydligen. En annan kul sak jag såg var att jag råkat beställa 2 par av exakt samma skor, haha FAIL! Så det var 1 par vita och 2 par svarta :P

Här är lite av det jag beställde:





Funderar även på att köpa en till blus som den svarta ovan, fast en blommig :)

Till Zoey:





Skorna köpte vi inte nu, utan för typ 2 veckor sedan. Tänkte då jag inte visat upp dom än i bloggen så gör jag det nu :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0