Min Vackra Syster.

Eftersom att jag vet att min syster i brist på annat att göra för nuvarande spränger statistiken på min blogg (jag vet att man har tråkigt när man har en pytte,pytte) så då tänkte jag skriva ett litet inlägg som jag tycker min syster ska läsa :)

Min syster är en helt underbar person, det finns nog ingenting jag inte skulle göra för henne! Som storasyster så har man alltid den där beskyddar instinkten inprintad för sin lillasyster.

Och nu helt plötsligt är min lilla,lillasyster stor? Hur gick det till? Minns det som igår när vi brukade gå och handla på Årstahallen som små, när vi precis flyttat till Årsta -98. Och ibland så smög hon upp sin lilla hand i min när vi gick <3 Det jag vill säga är att även om jag har varit förjävlig emot dig när vi var yngre (och tro mig, även du kunde vara som en böld i röven på ett tour de france) och jag har haft lust många gånger genom åren att åka till Gottsunda och byta dig mot 3 kassar curry, så ska du veta att du är otroligt viktig i mina ögon. Du är en stark person, och det finns ingenting som du inte skulle klara av! Du har världens vackraste son, och du är en jättebra mamma, tvivla aldrig på det.

Jag älskar dig! <3
Och jag kommer alltid att finnas här!




Kommentarer
din vackra syster

Tack, det värmer. Älskar dig med fina syster! <3

2012-04-21 @ 11:34:16
URL: http://milosmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0