Nu ligger jag äntligen i sängen och skall ...

Nu ligger jag äntligen i sängen och skall straxt stänga igen mina blå. Klockan ringer vid 06-.- Idag har det varit en hård dag, men ändå så är det skönt att jobba och verkligen känna att man gör någonting. Sedan hade vi en presentation här hemma för Belinda, så förhoppningsvis hakar hon också på! det ser även ut som att jag och förhoppningsvis Jimmy också drar på eventet i Budapest om två veckor. Sedan har vi ju ett event i Uppsala den 16juni det kommer bli grymt!! Allting börjar falla på plats nu. Och tänk på att om du vill förändra någonting i ditt liv, men inte vågar ta steget, så är det bara du själv som hindrar dig från att lyckas, allting handlar om prioriteringar. Vill man så kan man!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0