Zoey.

Alltså Zoey känns nästan jämt liten i mina ögon, tills idag när vi träffade lilla Milo. Shit så stor Zoey är, och tung!
Hur hände det här? Och när blev min räka så stor? Dock så är jag stolt över att ha en sån vacker och fin liten tjej <3

Jag vill liksom minnas henne när hon var såhär... Men det känns som att det aldrig hänt, har hon verkligen varit såhär pluttig? Har jag ens varit gravid och fött barn? Ja det vet jag ju att jag har men det känns liksom som att det aldrig hänt eftersom det är så avlägset.. Aja blev ett skumt inlägg, men hoppas ni hängde med haha ;)




Jag längtar tills nästa gång!!!


Kommentarer
Magdalena - nybliven mamma

Dina ord beskriver precis hur jag känt den sista veckan! :)

2012-04-05 @ 09:06:33
URL: http://barbaskon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0