Chill i Nåntuna Backe

Ja här sitter jag hemma hos mamma och chillar. Vi sov över här inatt jag & Zoey, det var jättemysigt att ha en tjejkväll med god mat och massa mys faktiskt, mamma bjöd på oxfilè (my favorite) med potatis gratäng, vitlökssmör och bea (=

Frågan är vad man ska göra idag? Anna sitter på övervåningen och kikar på barnprogram, Zoey sover här brevid mig och mamma har åkt till kontoret en snabbis. Hoppas dock att hon kommer hem snart med lunch :) Jag har så förbannat tråkigt, planen var att jag & kidsen skulle ut och åka pulka...... men i det här vädret? Tack, men nejtack!

Nej nu ska jag nog kila iväg o kasta in lite mer ved i täljstens kaminen sedan funderar jag på att bygga ihop en stor mysig super koja med Annisen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0