Det här har jag pysslat med nu på kvällen....

mms_img-46112667 (MMS)

Det här har jag pysslat med nu på kvällen. Blev väldans bra om jag får säga så själv ;) så nu är väggen vid våran säng inte så tom och tråkig längre. Imorgon ska jag piffa upp köket lite också. Måste även passa på att gratta mina fina vänner, Amanda & Robin till deras lilla Emmie som föddes idag, och självklart grattis till Teddie som blivit storebror! Hon är verkligen jättefin!! All lycka till er <3 (det här gjorde ju knappast min bebis längtan mindre hehe)



Kommentarer
Karolina, gravid i v. 37 ♥

FINT!

2012-02-10 @ 21:58:45
URL: http://lillamys.blogg.se/
Tina

Hej ! Väldigt fint på väggen ! Hur har du gjort det ? Eller var har du köpt texten ;). Väldigt fint !

Mvh Tina

2012-02-10 @ 22:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0