Fart och Fläng

Nu tänkte jag äntligen sätta mig ner och uppdatera bloggen lite. Det har varit full fart för oss, först middag i Knivsta hos Jimmys kusin och sambo, blev även en övernattning där. Såklart börjar Zoeys tänder krångla just den natten, så liten skrek sig till sömns stackars liten :(

Sedan så åkte vi hem och packade ihop ena katten och begav oss till Uppsala, där vi skulle träffa nya ägarna till katten Ino. Det paret var supergulliga och det känns skönt att veta att Ino kommer få det helt fantastiskt bra. Dom hade åkt ändå från Bollnäs för att hämta henne, det tycker jag är engagemang!

Vi har även utökat våran familj, vi välkomnar vårat senaste tillskott Sam med öppna armar!
Sam är en amstaff/pitbull blandning på 6månader, en helt fantastisk hund! Han är underbar med Zoey och så lugn och harmonisk, kunde inte bli bättre :)

Nu börjar det bli lite mycket och plottrigt här så jag avslutar det här inlägget nu :P

Bjuder på en bild på Sam. Inte den bästa kanske och så är han lite trasig då han var en hackkyckling i sin kull, så hans syskon har bitit på honom :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0