Julgransplundring

Idag var vi uppe med tuppen, var till och med tvungen att väcka Zoey kl 8.15 idag. Vi gjorde oss i ordning och sa hejdå till Jimmy som åkte till jobbet, sedan traskade vi iväg emot Ica för att möta upp Crille & Valentin. Melinda var inte med då hon var och opererades idag.. (så om du läser det här gumman så hoppas jag att allt gick bra och att du inte har allt för ont!) Vid 9vtiden var vi på Öppna förskolan och busade, det var ju julgransplundring på schemat där idag. Zoey hade fått på sig lite juliga kläder, en röd/vit/blå rutig klänning och röda strumpbyxor, vilket var passande :D

Efter all dans runt granen och det goda fikat (dom bjöd på morotskaka som var to die for) så fick alla barnen fiska fiskdamm. Inklusive Zoey och de minsta barnen, det var väldigt fyndiga små strutar barnen fick..

Strutarna innehöll:
Massa Majskrokar
1 Clementin
1 Liten bok
och en förpackning russin&frukt mix

Mycket bättre än alla andra ställen där barnen får massa godis!
Dock så gav jag bort russinen då jag inte känner att det är något jag vill att Zoey ska börja äta än!

Nu ligger jag bara och slappar och njuter av lugnet, Zoey sover och Jimmy är på väg hem :)
Jag håller på att uppdaterar mitt kära MMORPG spel Aion, som jag inte spelat sedan jag var gravid typ?! Tänkte spela lite nu ikväll faktiskt. Har ju även fått min vän Tim att börja spela, så jag ska spela lite med honom.

Ha det så bra!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0