Skinnjackan!

Lovade ju i förra bloggen att jag skulle lägga upp en bild på min nya skinnjacka från Rock`n Blue..
Så tänkte att jag kastar in en bild här nu..

Här är jag och vrålåket.. på g till Öppna Förskolan i måndags...Kanske inte den vackraste på mig då jag ser helt sliten och halslös ut & kollar man riktigt noga kan man urskilja en liten Zoey där inne i vagnen ;)



Någon som har tips på en smidigare sittvagn? Jag är lite inne på iCandy Peach. Dela gärna med er!
Har hittat massa snygga på nätet, men jag köper inte vagnar om det inte är ett märke jag känner till eller aldrig hört talas om. Säkerheten först!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0