Jag saknar min bebis :'(

Jag och Tolie åkte hem till Enköping igår, tanken var att jag skulle ha hämtat hem Zoey idag. Men eftersom jag och Zoey åker i väg imorgon så fick hon vara med Jimmy en dag extra än vad det var tänkt från början. Men gud så konstigt det känns att vara hemma utan hund eller barn, som tur är så har jag Tolie som sällskap och hennes 2 mini hundar :)

Vart är det vi tar vägen imorgon? Jo det bär av ut till sommarstugan vid kusten, syster och Milo följer också med. Det kommer bli så himla mysigt att vara där ute igen, dock så tror jag att det är för kallt för att bada, men vi packar med min bikini och Zoeys baddräkt och badleksaker ändå, just in case :P

Just ja, jag har ju sökt lägenhet inne i Uppsala, i Luthagen, så nu håller vi tummarna. Vore smidigt om man fick den, då har jag ju nära till jobbet också.

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan fixa nån film som vi kan kika på.
Hare Kanin!

Mamma saknar dig min skatt :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0