Nu sitter jag på bussen in till Uppsala......

mms_img141563107 (MMS)

Nu sitter jag på bussen in till Uppsala... Helt SJÄLV! Det var inte igår det. Ska möta upp syster och mamma på en sushi lunch först. Ska även tjata på syster att trycka ur sig ungen, jag har fått ett extremt bebis sug. Och hon har ju BF idag! Så komsi komsi lille bebis :) Men men, efter lunchen ska jag på hus visning! Det är ett väldigt fint hus lite ut på landet, dock så är det väldigt stort, det ligger på 6 rum och kök! Så nu håller jag tummarna för att det ska vara lika fint som på bilderna. Jimmy och zoey skulle ha följt med, det var iaf tanken från början. Men vi hittade ingen som kunde passa Sam :/ så då var det ju smidigare om Zoey också stannade hemma och umgås med pappan. Så slipper jag hålla på att mixtra med vagnen upp och ner för dessa jävla (skyhöga) busstrappor! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0