Nytt!

Tänkte berätta lite vad jag har hittat för nya saker. Som sagt så har jag letat vagn, efter mycket om och men så blev det iCandy Peach i färgen Black Jack.

Har även letat mig blå efter en smidigare skötväska, våran vi har är helt suverän. Men den passar mest när dom är minisar och man måste ha massa ombyten med sig. Jag hade alltid med ca 3st ombyten till Zoey eftersom hon var ett riktigt kräkbarn. Men jag har fasen inte hittat det jag söker, fram tills i förrgår då hittade jag den!!! Så himla smidig.

Ett skötunderlägg, för 99kr, som hittat!!

Sedan när min kära man kom hem, så visade han mig vad jag ska få av honom (ja han skämmer bort mig, nästan för mkt) Och det visade sig vara en sån här..


En Sony Experia S, jo man tackar ja! Jag har nog världens bästa man minsann <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0