Tidig morgon och sjukstuga

Exakt som rubriken lyder så vaknades det tidigt idag, närmare bestämt klockan 7... Kan ju säga att jag var inte så jätte haj på att knata upp då, men måste man så måste man :)

Zoey var verkligen AP dålig igår, feber som vägrade gå ner trots alvedon, den bara steg så vi fick lov att linda in henne i en fuktig sval handuk :( Men sen mot kvällen började den hålla sig i schack och seglade sakta med säkert neråt och stannade på 38.5.

Nu på morgonen har hon fortfarande feber, dock så är det inte så hög och hon är exakt som vanligt. Det värdelösa är också att nu är även jag dålig. Uscha så idag blir det en passiv dag för mig och min lilla donna! Eller ja jag måste ju ut med hunden, men han får nöja sig med små korta vändor idag, en dag gör ju ingenting.

Såna här dagar suger det verkligen att bo som vi gör, vi bor högst upp i vårat hus. 3 våningar upp UTAN hiss, barnvagnen har vi i källaren i vårat privata förråd. Så det är LITE jobbigt att släpa ner hund och barn ner för alla trappor. Men allt går om man vill, men vi kollar efter nytt boende hela tiden :)

Nej nu ska jag dricka lite tè och checka min mail. Sedan ska jag kika på min favorit film Vit Oleander.
Zoey sitter och kikar på i drömmarnas trädgård...IGEN! Jag lovar att jag kan nu vart enda litet ord från alla dom filmerna..

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0