Hej hej, tänkte kasta in ett snabb inlägg,...

mms_img162985059 (MMS)

Hej hej, tänkte kasta in ett snabb inlägg, jag lever! Har dock haft fullt upp med polisanmälan och fixar massa med försäkringsbolag och ringer runt till alla företag jag har kort hos. Min plånbok blev ju stulen i lördags, ni vet ju själva att man har i princip hela sitt liv där i form av kort :/ det lär ju ta sin lilla tid att ordna allt igen... Nej nu ska jag lyssna på ett webinar möte, som ger oss lite tips hur vi kan få igång våran business ordentligt på bästa möjliga sätt ;) Sedan är det möte angående eventet vi ska ordna den 16juni i Uppsala. Hörs då! Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0