Jag ångrar mig...Bittert!

Jag såg ett klipp för 2-3 dagar sedan. Ända sen dess så har det klippet, speciellt vissa bilder och ljud etsat sig fast i mitt inre. Jag har velat blogga om det ända sedan jag såg det, men vet helt enkelt inte hur jag ska formulera mig. Det är så jävla hemskt.

Okej mamman är körd i huvudet och förtjänar ingenting annat än en kula i nacken. Och hur tänker den som filmar. HUR kan bara stå och se på när något sånt här händer ett litet barn? Hade jag sett något sånt här så hade jag sprungit fram och burit upp barnet i min famn och tröstat, sagt att allt kommer bli bra, du är säker och trygg nu!

JÄVLA IDIOT! Den här människan önskar jag verkligen allt ont i världen, mitt hjärta går verkligen sönder då man ser hur barnet sträcker sig mot sin mamma för att få tröst, och hon bara fortsätter att slå barnet med olika tillhyggen :(

Mitt mammahjärta orkade bara med att se ett par sekunder, ca 30sek för att vara exakt. Sedan trodde jag att jag seriöst skulle dö av sorg, jag blev så arg, ledsen, mållös. Stackars barn!!

Känsliga tittare varnas, tänk verkligen igenom beslutet att se filmen noga. Ni som är osäkra men vill se ändå, stäng av ljudet!


Här kommer länken, ett tips är att INTE ha ljudet på.

https://www.facebook.com/video/video.php?v=427067070646246



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0