Underbar kväll och en underbar början på maj

Gårdagen var helt awesome! Underbara folk, god mat och god dricka, kunde inte bli bättre!
Dock så var det lite fylle groll, men det löstes snabbt och allt återgick det det normala.
Invigde mina Lita Spike skor igår, gud så sköna pjucks! Nemas problemas att knalla runt i.
Morgonen började sådär, avskyr när folk ringer och väcker mig! Är det viktiga personer som vill viktiga saker okej fine, men så var icke fallet idag.. åh bilen går bra? typ.

Nej nu har jag precis varit ute i det strålande vädret med Sam, och jag ska ner till ica snart och handla en dricka jag kan ha med mig på bussen. Ska in till Uppsala en sväng, tänkte fixa en sak innan jag hämtar upp Zoey ;)

Nej nu ska jag sätta fart.
Ha en underbar dag, för det tänkte jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0