Mycket på gång..

Jag har verkligen varit helt värdelös på att uppdatera min blogg! Ber om ursäkt för det :/

Det har och det händer rätt så mycket i mitt/vårat liv just nu, både bra och dåligt, bland annat en eventuell flytt tillbaka till Uppsala, men det visar sig. Vi håller på att försöka hyra ut våran lägenhet i andra hand, det känns bättre än att säga upp den.

Zoey ska ju även skolas in på förskolan nästa vecka, det ska bli spännande :) Och jag är super mega nervös!!!  Jag börja även jobba nästa helg, känns bra att äntligen komma igång igen. Ska hämta ut lite paket imorgon med massa fint jag har beställt till henne inför dagis, så kan nog lägga upp lite bilder på det imorgon.

Nej nu ska jag sätta mig och kika på biljetter till Budapest, vi ska åka dit i Oktober ;)
Ha det bäst!



Kommentarer
Helen

Hej!
Såg att du skrivit att ni ska hyra ut er lägenhet i andra hand, vart har ni lägenhet och hur stor är den? Vad är hyran?
Har en väninna som är i stort behov av en lägenhet-
Maila mej på [email protected]

Mvh Helen

Svar: Hejsan!
Har försökt mailat dig, med det mailet kommer bara tillbaka, så vet ej om du får det?
Ja vi hade ju planerat att hyra. Lägenheten ligger centralt i Enköping, en 3a på 80kvm hyran ligger på ca 6500/månad. Nu har jag dock opererat mig, så då känns det som att vi kommer säga ifrån oss våran nya lägenhet som vi skulle skriva kontrakt på. Dock så tar det inte lång tid alls att få en hyreslägenhet i Enköping, tog ca 2 månader för oss innan vi fick våran, och då hade vi varit på 3 andra visningar redan innan.

Mvh Elin G.
Zoeys Mamma

2012-08-22 @ 22:18:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0