Konstiga dagar..

Nu i ett par dagar så har det hänt massa konstigt, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, kanske blir ett till lösenskyddat inlägg där jag förklarar allt. Hur som helst så är jag jätte förvirrad just nu, och känner mig helt slut i huvudet :/ Vi hade iallafall en jätte mysig dag igår med Melinda, Crille och lille Valentin.
 
 
Jag är helt solokvist hemma, eller ja Sam-sam är ju hemma, men han ligger ju mest och sover, schyst sällskap liksom.. Vart är Zoey kanske ni undrar? Ja Zoey lämnade vi till hennes farmor och farfar igår, så ska hämta hem henne imorgon efter att jag har varit på Ackis. Det är nog skönt och roligt för både farmor & farfar och för Zoey att få spendera lite tid tillsammans.
Imorgon ska jag till sjukhuset iaf, bästaste Lina följer med som stöd under mitt blodprov <3
Sedan ska vi lämna karlarna med kidsen, för då skall vi minsann ut och plocka blåbär. Tänkte plocka på mig riktigt mycket nu och frysa in. Ska även baka min underbara blåbärs paj.
 
Nej nu ska jag ner till Ica snabbt och handla lite, sedan ska jag faktiskt vila en sväng, man får ju passa på nu när man kan ;D
 
Ha det bäst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0