Tillfälligt avbrott!

Hej igen!
Wow, att jag ens har läsare kvar så värdelöst som jag uppdaterar! Hur är allt med er? Själva så mår vi bara bra, Zoeys växer och frodas. Och livet fortsätter i rask takt.
 
Jag kommer göra ett avbrott i min blogg nu, kommer iofs fortsätta men då med lösenskyddade inlägg, så vill ni ha lösen så får ni fråga, Annars kan ni hänga med oss på Instagram Mammatillzoey heter jag där :)
 
Varför jag väljer att fortsätta lösenordsskyddat? Det är för att det händer mycket i vardagen nu, och jag vill gärna skriva av mig och få ur mig lite tankar och funderingar, utan att behöva tänka mig för.
Men vill ni ha lösenordet så kan ni bara be om det. Så få vi se om jag är så snäll att ni får det eller ej ;)
 
Ses igen!
Ha det bäst!
 
Du är mitt allt <3
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nannie

Nannie vill ha lösen!! :)

Svar: Ofcourse stumpan :D
Zoeys Mamma

2012-11-03 @ 11:46:44
Suzanne

Fröken sjuk vill gärna också ha lösenord om hon får. :)

Svar: Självklart ska du få det gumman :)
Zoeys Mamma

2012-11-03 @ 12:12:14
Emelie

Jag skulle oxå gärna vilja ha lösenordet :))

2012-11-03 @ 20:32:51
URL: http://memmaan.blogspot.com
Camilla-mamma till Livia och Julia =)

Jag vill oxå ha lösenord, om jag får så klart =)

2012-11-08 @ 20:38:20
Patrik

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

2012-11-26 @ 13:45:29
URL: http://www.24dagar.se
Unni

åh ja vill med ha om jag får ^^ god jul på er :-)

2012-12-24 @ 01:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0