Well Hello!

Nu har jag ju varit sådär super aktiv igen på bloggen... NOT! Ber om ursäkt för det. Men det har hänt massa saker som gjort att bloggen inte har varit min första prioritering.

Vi har ju haft fullt upp med att skola in Zoey, är inne på andra veckan nu. Det går hur bra som helst! Vi får så mycket beröm för våran sessa, hur bra och tydligt hon pratar och hur söt hon är. Sånt värmer verkligen i mammahjärtat!

Jag har ju även opererats, blev en akut operation i måndags. Jag gjorde en titthålsoperation i magen, vilket innebär att dom går in med en kamera via naveln, och sen via 2 ställen till nere vid byxlinningen där går dom in med operationsverktygen. Slutresultatet är en äggledare mindre för mig :/  Usch jag har ju mått bättre kan man ju lugnt säga.. Men det är skönt att ha det avklarat, jag har liksom sprungit på sjukhuset både i Enköping och i Uppsala i en månads tid..

Tänkte ändå försöka hasa med för att hämta Zoey på förskolan vid 2, vet inte hur det ska gå men, jag vill gärna följa med och hämta henne :)

Jag ligger ju mest i sängen nu, eller på soffan, får absolut inte bära något tungt eller överanstränga mig. Så för tillfället så känner jag mig som världens absolut SÄMSTA mamma, kan inte bära Zoey, inte ha henne i knät, kan inte natta henne. Det suger verkligen :( Sen så känner man sig ju också lite som världens sämsta fru som bara ligger ner hela dagarna. Jimmy får göra allt, städa, tvätta, laga mat, diska, gå ut med hunden, handla, hämta och lämna Zoey. Men jag är noga med att berätta hur mycket jag uppskattar allt han gör! Tänk om jag inte hade haft honom nu? Nej usch vill inte ens tänka tanken.

Nej nu ska jag försöka pallra mig in i en dusch och klä på mig. Får inte glömma mina painkillers heller,
Ha det bäst!!

Här är en bild på min mage morgonen efter operationen (känsliga tittare varnas).. och jag som tyckte den var svullen där, haha då jäklar ska man jämföra med igår och idag, ser ut som om jag vore gravid i 7de månaden, vilket kanske inte är så konstigt då dom blåser upp magen som en ballong med koldioxid vid en sån här operation.. xD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0