Trist dag!

Idag är det en otroligt tråkig och händelselös dag. Hade planer med Jonna om att plocka svamp och blåbär idag igen, men efter min lilla "olycka" igår så blev inte det av :( Ska försöka pallra mig till sjukhuset imorgon, om det inte har gett med sig tills dess. Ska försöka ta mig in till uppsala antingen imorgon eller i veckan, ska in till jobbet och kolla lite med mina tider inför min återkomst ;) Sen så ska jag träffa en gammal kompis som jag inte träffat på rätt länge.
 
Om gårdagen lite kort. Vi fick ju med oss lite bär och svamp igår och jag råkade ut för min lilla olycka :(
Eftersom jag gjorde illa mig så följde Jonna med hem till oss och tjattrade lite, vi konsterade även att jag har sån tur som inte bor högst upp i ett hus utan hiss.... (jag bor högst upp i ett 3 vånings hus utan hiss för er som inte vet) Vilket är jäkligt bra timat när man knappt kan gå!
 
Sen så efter jobbet kom Jonnas karl Tobbe hit så körde vi på en grillkväll och så det blev en smulpaj med blåbär och hallon i, till det så hade vi hallon kesella. Det vart sjukt gott!
 
Aja, pass på den här dagen. Nu blir det film och fusk med lite gotti, tillsammans med mina hjärtan <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0