Nu kör vi!

Vi har precis kommit in från en långpromenad i solen jag, Sam & Zoey. Zoey har tvärdäckat i sin säng nu, jag tänkte då passa på att ta en sväng på löpbandet. Nu tänker jag ta tag i träningen på allvar en gång för alla!
 
Funderar på att skapa en ny kategori "träning & viktnedgång" där man kan följa mig och se resultat. Ska även mäta mig ikväll, vill inte hålla på och väga mig då jag snurrar in mig för mycket i det hela då. Sen är det ju så att bara för att vågen visar t.ex -2kg så kan man ju ha minskat massa i omkrets, och det är just det som är det viktiga för mig :)

Hoppas att ni andra har en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0