En bra start på dagen!

Klockan 08.00 slog jag upp mina blå, fick vakna på bästa möjliga sätt också, nämligen att min lilla puppa satt och pussade på mig, sedan när jag slog upp ögonen utbrister hon helt överlyckligt 'MIN MAMMA' och ger mig världens bamsekram! Åh vad jag älskar dig min lilla vackra <3

Älskar när man får ett bra uppvaknande på morgonen, hela dagen blir såå mycket bättre då.
Nu sitter vi och kikar lite på barnkanalen, ska snart ta mina meduciner och invänta att lillan ska ta sin förmiddags lur, och jag ska hinka i mig mitt morgonkaffe. Då ska jag passa på att storstäda, en tvättmaskin är redan igång, sängkläderna är urbäddade. Nu kör vi!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0