Godmorgon!!! Då kickar vi igång onsdagen. ...

mms_img153049103 (MMS)

Godmorgon!!! Då kickar vi igång onsdagen. På "to do listan" för idag står det. Ge Zoey frukost och sedan klä på henne, gå ut med Sam, sedan hem igen och lämna Sam och iväg igen! Jag och lillan drar då vidare till öppna förskolan. Sjunger, leker och fikar lite där. Sedan promenerar vi vidare till City Tobak för att hämta ut mitt H&M paket :) och även till Coop där jag ska möta upp en tjej och köpa ett par söta mumin byxor till Zoey. Efter att vi har gjort allt ovanstående, bär det av hem och laga lunch för runt 1 kommer lillasyster och zoeys kusin Milo på besök. Känner på mig att idag kommer det bli snurrigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0