Mina fötter blöder typ!

Morgonen började med en promenad tillsammans med Jessika och hennes lilla Matilda. Vi hade tänkt gå till öppna förskolan så kidsen skulle få leka av sig lite, men det var stängt :/ Då tänkte vi att jaha? då får vi väl ta en långpromenad bort till Flisans öppna förskola då. Sagt och gjort, vi kommer dit, även det är stängt! Suck!
Då knallade vi in till "centrum" igen och satte oss på Wickmans och fikade lite. Latte Macciato och varm hallonpaj, det var grejer det, en fin start på dagen :P Jag hämtade även ut 2 paket, ett från H&M och ett par skor som jag ska ha på valborg :D Fick dom av Jimmy i en tidig födelsedags present <3

Vi traskade hem till Lina & Amanda en sväng efteråt och fikade lite mer, och kidsen åt lunch. Sedan skulle Jessika åka och jobba så jag och lina traskade hem hit, hämtade Sam och var ute en sväng med honom, sedan lämnade vi upp honom igen och drog till donken i regnet och käkade lite. Blev även lite inhandling på Ö&B samt på Leklust.

Zoey var super trött när vi skulle gå hem så hon skrek som en blådåre hela vägen hem. Inget hjälpte!
Jag fick då en snilleblixt och tänkte att man kanske skulle hyra ut henne som preventivmedel? Tänkte till ett gäng 13-14åringar som tycker bebisar och småbarn är sååååå söta :P hehe

Men nu är vi äntligen hemma, mina fötter är typ döda! Ska snart börja fixa mat så den är klar då min kära man kommer hem, fast först så ska jag och min lilla donna ta ett litet bad :D

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0