Natti Natt!

Nej nu ska jag gå och lägga mig, måste verkligen försöka vända rätt på dygnet, men det får jag göra imorgon. För idag tok failade det.. Jag ska ju börja jobba igen i helgen, dock bara varannan helg fram tills i augusti. Men ändå -.-
Sen på fredag kväll (som det ser ut nu) så ska jag hålla i en affärspresentation/möte som vi ska ha här hemma hos mig (inte med mitt jobb på Ica) hoppas verkligen att alla ska bli nöjda med det! Jag är iaf supernöjd!! Det kommer bli så j*kla grymt!!!

Imorgon är det en stor dag, jag ska ringa ett samtal, ett samtal jag har längtat och sett fram emot att få ringa huur läänge som helst! Usch är nästan lite nervös, vad det handlar om? Ja det får ni veta sedan ;)

Nej just ja, sängen var det ja!

Natti Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0