Sliten chey! ;) Nu ligger jag i sängen ige...

mms_img188245134 (MMS)

Sliten chey! ;) Nu ligger jag i sängen igen, har haft Melinda, crille och,deras lilla Valentin på besök. Så guld värt med riktiga vänner, jag har sådan tur som har så fina vänner (alla mina vänner) Nu har jag kvällsfikat och ligger nu med min favorit bok "inspärrad"köpte den när jag var gravid och läste den, fyfan det är inte att rekommendera! Men denna gång gick det bättre :) usch nålen i armen gör ont, men vågar inte säga till personalen, då dom förmodligen kommer vilja sätta om den då. Nej nu ska jag och min söta sovrumskamrat äta lite god frukt som Jimmy hade med sig.. Hörs sen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0