Äntligen!

Nu har jag piggat på mig och kommit igång. Det krävdes "bara" 2 stora glas kaffe (ja jag dricker kaffe ur glas)
1 Red Bull och en kall men uppfriskande promenad! Nu sover Zoey så jag ska passa på att sminka mig lite och fixa mitt hår så man ser lite fräsch ut. Sedan bär det av till Öppna Förskolan, vi har inte varit där på en hel vecka p.ga att vi har hämtat Sam och jag vill inte att han skulle få vara ensam den första veckan här, utan att han fick boa in sig lite innan. Så vi ska bara gå någon timme idag så Sam vänjer sig successivt vid att vara ensam, sedan kan vi gå hela förmiddagen på Onsdag då Jimmy ändå är ledig, får ju han sovmorgon också :D

Nej nu ska jag göra mig i ordning innan lilla pluttan vaknar!
Ha det bäst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0