Hurra! Idag är det ingen vanlig dag, idag ...

mms_img-12222697 (MMS)

Hurra! Idag är det minsann ingen vanlig dag, idag är det dagen då min fina bumbibjörn Sophie kommer hit! Och med sig har hon sin pojkvän Öivind. Ser verkligen fram emot att dom ska komma. Jag är som ett litet barn på julafton just nu :) För er som inte vet så är Sophie en av mina närmaste vänner, hon flyttade till Norge ungefär i samma veva som jag flyttade till Enköping. Vi bodde även ihop inne i Uppsala i slutet på 2009 och början på 2010! Hon är grymt speciell och vi håller alltid ihop no matter what. Genom vått och torrt! Min Bestie <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0