Idag vid halv ett snåret bestämde jag mig ...

mms_img185724936 (MMS)

Idag vid halv ett snåret bestämde jag mig för att ta ut mina små på en långpromenad. Sagt och gjort så byltade jag på mig och zoey våra kläder och begav oss ut på äventyr. Efter ett tag tänkte jag att vi kunde gå hem till Melinda och Valentin och fika lite, dom bor en liten bit ut på vischan och vägen dit är rätt så trafikerad så jag tänkte att då kan Sam få vänja sig vid att promenera fint även där där det är massa störningsmoment :) promenaden gick helt suveränt och dom blev så glada när vi kom på besök, vi lunchade även ihop och barnen fick leka av sig ordentligt. Nu har vi precis kommit hem och Zoey ska ta sig en liten powernap nu är det tänkt. Helt slut är hon i varje fall ;) Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0