Utedag med pulka åk :D

Idag har vi varit ute och åkt pulka i det härliga vädret. Knäppte massor med kort, så imorgon blir det en bildbomb!
Nu sitter jag & Jimmy och degar framför Tropic Thunder på tvn.

Nyss så kopplade vi in videokameran i tvn och kollade på lite filmer därifrån. Fanns massa filmklipp från förlossningen, BB, när jag var höggravid och massa filmer på Zoey när hon var sådär mini mini, allt det där känns så avlägset, man vet liksom att det har hänt, men det känns som den där tiden aldrig funnits på nått konstigt vänster :S

Vi ska hoppa i säng relativt tidigt ikväll, vilket är högst ovanligt! För imorgon ska vi på studiebesök på ett av våra dagis val :) Ska bli väldigt spännande att se vad våran donna tycker om det.
Dock ska hon inte börja på dagis förän i Augusti tidigast, jag har henne helst hemma tills hon blir 2år. Men allt går ju inte som man vill ibland, men det visar sig ju :D

Nej nu ska jag fortsätta mysa med min karl framför tvn!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0