Barnet sover, barnet sover i sitt lugna bo (8)

Ja som rubriken lyder så sover Zoey sött, i sin säng till och med! Nu på sista tiden har hon absolut inte velat ligga i sin säng, så hon har fått sin vija igenom och har fått sova med oss :)

Vi har haft fullt upp här om dagarna med lek och öppna förskolan. Igår hade vi även middag och filmkväll här hemma med Melinda, Chrille, Chrilles mamma och så såklart lilla Valentin, så jag ställde mig och gjorde & stekte 15 st hemmagjorda hamburgare :P Och så såg vi på Paranormal Activity 3....Fyfan säger jag bara!!

Nej nu ska jag slappa lite på soffan med en Ben&Jerrys och bara njuta av lugnet innan Jimmy kommer hem och det är dags att börja med maten :)

Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0