Isbjörnar & Pingviner

Nu har vi äntligen kommit hem! Vi gick ut på en promenad jag & Zoey igår, slutade med att vi satt på bussen in till Uppsala för att våldgästa svärföräldrarna. Sedan blev det inte att vi åkte hem för det blev så sent plus att det var supersnöstormen från helvetet ute :/

Men idag tog vi oss hem, vi mötte upp Mickis här i Enköping och så lunchade vi och shoppade lite. Fyfasen så kallt det är ute!!!

Både jag och Zoey tycker att det är så skönt att äntligen vara hemma. Och jag lovar att det springer isbjörnar utanför vårat fönster, så himla kallt är det :S

Nej nu ska jag ge dotra min lite mat och sedan ska hon ta en powernap..

Ha det bäst!
//Elin


Kommentarer
Fatima

Borta bra men hemma...

2012-01-19 @ 15:54:22
URL: http://www.mina-prinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0