Välkommen till min nya blogg!

En liten presentation av oss!


Zoey Emilia Föddes den 10/3-2011 kl. 14.47 efte en lång längtan och 36 timmar med värkar!
51cm lång och vägde 3040gram med ett huvudomfång på 33.5cm

Det var den lyckligaste dagen i våra liv, vi älskar dig <3






Här är hon idag, snart 10 månader gammal!
Gladare, snällare tjej får man leta efter <3



Här är jag Elin Wictoria, är av årsmodell -89 och bor i Enköping tillsammans med Zoeys pappa Jimmy född -86. Och den 23/6-2010 tog vi det stora steget och blev vi man & hustru <3



Här är vi på våran bröllopsdag






Kommentarer
Fatima

Vad söt och fin din nya blogg är :) måste lägga in dig på nytt på Bloglovin så att jag inte missar ngt :) massor av kramar.

2012-01-12 @ 02:34:35
URL: http://www.mina-prinsar.com
Fatima

Vad söt och fin din nya blogg är :) måste lägga in dig på nytt på Bloglovin så att jag inte missar ngt :) massor av kramar.

2012-01-12 @ 02:36:46
URL: http://www.mina-prinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0