Sitter just nu på bussen på g in till Upps...

mms_img-23064548 (MMS)

Sitter just nu på bussen på g in till Uppsala, med två väldigt trötta minisar i knät. Ska äntligen hämta min lilla älskling, så ska vi bege oss ut mot stugan. Mamma och syster möter upp oss på stationen så jag slipper släpa barn + ton med packning genom hela Uppsala ;) Idag kör jag på mjukis klädstilen rakt igenom, stora mjukisbyxor, linne, hoodtröja & håret är uppkastad i en slarvig knut, för vem pallar sitta i en bil i ett par timmar rå fixad med jeans liksom? Imorgon och övermorgon så kommer vädret bli underbart har jag hört, så då bänkar jag mig på en klippa vid stranden för att fixa brännan ;) Hoppas ni alla får en bra vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0