Blääää

Ni får ursäkta min otroligt mogna rubrik.. Men jag är så less på att vara sjuk nu, speciellt eftersom min vän solen bestämt sig för att äntligen hälsa på :/

Förkylnings migränen som jag drabbades av igår kväll, har tack o lov släppt nu. Fick liksom gå runt med solglajjer inne :S
Bihålorna känns också bättre, känslan av att ansiktet kommer att explodera vilken sekund som helst, den är inte lika intensiv längre :)

Just nu så håller jag på att tvätta upp massa tvätt, så jag kan börja packa. Vi ska ju åka in till Uppsala över midsommar, tror att vi faktiskt åker in redan imorgon. Vi stannar nog en vecka, ska bara kolla så någon kan ge katten mat.



Vi brukar ju bo inne i Uppsala nån vecka eller två på sommaren, i svärföräldrarnas lägenhet, dom är ju ändå ute i Östhammar i husvagnen så dom lider inte av det. Blir ju även mycket skönare för oss att ha så nära till alla nära och kära ibland :)

Verkar som att vi ska fira midsommar därhemma också det blir Jag, Jimmy & Zoey såklart, Jocke (Jimmys bror) , Dennis. Blir säkert lite fler av Jockes polare. Vi tänkte grilla, spela kubb och bara umgås.

Vad ska ni göra på midsommar?


Imorgon ska jag äntligen få träffa min kära D, yeeey<3
Me And My WellBeloved D <3

Vitamin C - Graduation song, vår sång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0