Hej hej!

Våran morgon började med en promenad till Öppna Förskolan, Lina & Amanda hakade på dit också. Z
oey tycker verkligen att det är roligt där, hon skiner upp och leker så himla fint då vi är där :)

Sedan efter sångstund & fika så knallade vi hem, Zoey tvärdäckade, jag var helt slut.
Efter ca 1,5 timme så vaknade hon och då tog vi och knallade vi iväg till Örikets lekpark.
Träffade en nyinflyttad tjej där med 2 barn, hon är 1år yngre än mig.
Hennes dotter Nala är jämngammal med Zoey, så det var trevligt.
De bor rätt nära oss också, så dom ska följa med till Öppnis på torsdag förmiddag :)

Nu sover Zoey igen, jag har legat på soffan, bara slösurfat allmänt och tryckt lite av det jag bakade igår kväll. Bakade vaniljbullar fyllda med vaniljkräm som jag penslade med smält smör och rullade i strösocker, jag provade även ett recept Nadia tipsade om i sin blogg, kladdig kladdkaka med tosca täcke, den var helt UNDERBART god!
Just ja jag har även låtit Sam bekantat sig med löpbandet, så snart kan han springa där också, bra träning! :)

Jag fick även reda på en JÄTTErolig sak idag, och jag är så himla glad. Jag har blivit rätt känslig nu och började nästan böla haha. Så nu håller vi tummarna!

Tack för idag alla inblandade!


Kommentarer
Jessika

Låter som en riktigt härlig dag ;). Kram på er alla!

2012-06-05 @ 21:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0