Jag vill shoppa :(

Jag vill bara ha tillbaka mina kort, vill ha mitt nya bankkort. Jag har ett shoppingbegär som heter duga!

Varför är det alltid så att de gånger man inte har pengar/man bara ska titta på saker, så finns allt. Och allt man provar sitter som en smäck.
Medans de gånger man är på jakt efter t.ex en speciell tröja eller ett par jeans som man verkligen måste ha, nej då finns absolut ingenting, och allt man provar sitter som ett skämt. Vad är det med det liksom?

Har hittat så mycket fint till både mig själv och till Zoey, dock så är det sommarkläder.
Det har vi iofs ju inget behov av just nu i detta väder :P





Kommentarer
Nadia

Ja va kul =) Vart den bra? Kan vara svårt att få den kladdig beroende på vad man har för ugn :)

2012-06-05 @ 10:04:50
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0