Så fruktansvärt uttråkad!

Sitter och kikar lite på min "mål-lista" som vi har knåpat ihop, det är kul att se allt svart på vitt vilken deadline man har på sig ;) Jag ska iaf försöka att till 2015 ska jag bli president inom bolaget =)

såhär ser våran karriärstege ut, ovanför ser ni när jag ska vara klar med de olika stegen :D


Aja nog om jobb nu, jag är så fruktansvärt uttråkad. UNDERHÅLL MIG!?!!!!!
Zoey lade sig precis för en nap, eller vi får se hur länge hon sover idag, vi misstänker att hon har fått vattkoppor, give her a break liksom! -.-

Nu ska jag springa ut med Sam snabbt!

Hörs då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0