Tröst Shopping!

Nu är det sjukstuga här hemma igen, och jag är den drabbade..... Så jag tröstar mig med att shoppa lite smått.
Klickade hem en bikini från H&M, om jag kan ha den, överdelen då alltså? Det betvivlar jag, men det återstår att se, förhoppningsvis så passar strl 44.

Ska även ta och prata med Jimmy ikväll om när vi ska packa ihop oss och sticka till stugan. Jimmy går ju på semester på fredag. Åh, jag vill till stugan nu! Det är mysigt där, precis vid havet.. Älskar det verkligen! Dock så är det en bit bort, 10mil från Uppsala :/

Eventet gick iaf bra, det var så roligt att det kom ett par stycken från grannländerna också. Jag var supernervös inför att vara uppe på scenen, men det gick bra :)

Tyvärr så kunde jag inte följa med ut på kvällen, mamma ringde och Zoey var dålig. Så jag mötte upp mamma & Zoey åkte hem efter vi hade ätit middag på Texas Longhorn. Jimmy fick följa med de andra ut, så sov han kvar inne i stan på Kvarngärdet, var ändå rätt mysigt att sova själv hemma med Zoey :)


Tänkte visa lite av det jag klickade hem.
Ha det bäst!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0