Godmorgon! Ja idag är det verkligen en såd...

Godmorgon! Ja idag är det verkligen en sådan! Mycket ha hänt de senaste dagarna Zoey har fått två st nya tänder. Sen i förrgår så föddes äntligen lille Milo Alexander, jag är en väldigt stolt moster och Zoey har fått sin första kusin! Han är så himla fin, bild på honom kommer senare. Just nu sitter jag med morgon kaffet på balkongen och kan inte låta bli att känna En så stor lycka. Jag är så tacksam över alla mina fina vänner, min underbara man och såklart min underbara dotter. Det är ni som gör livet värt att leva! Nej nu fastnar jag i tankarnas värld, måste lägga i 2ans växel nu och rappa på. Vi ska möta Lina och lilla Amanda nu och gå till öppnis. Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0