Hej hej! Nu är det på tiden att jag börjar...

Hej hej! Nu är det på tiden att jag börjar uppdatera känner jag. Anledningen till min "paus" är att det har varit mycket annat, vi har haft full rulle här hemma med besök och sedan så har jag inte mått bra alls. Igår var jag dock till läkaren....det var väldigt mycket att ta in. Så nu är jag 1700kr fattigare, och 6-7st mediciner rikare. Fick även svar på varför jag helt plötsligt bara svällt upp och bara går upp i vikt, jag har varit smalt byggd och haft en slank kropp men nu vad jag än gör, jag promenerar mycket och äter relativt bra så fungerar INGENTING! :S Svaret jag fick är att min kropp kan inte förbränna just nu, den är för slut helt enkelt! Lever & bukspottkörteln är slut.. Jaha liksom ?! Så nu är det mediciner och vila som gäller. Det där med vila får allt vänta, iaf tills efter helgen. Våran prinsessa blir ju 1år på lördag och då blir det kalas hela helgen. ÄLSKADE UNGE <3 Ha det bra!



Kommentarer
Anonym

Men du är inte tjock, kvinnlig och kurvig :)/ Du vet vem

2012-03-06 @ 09:34:45
M

Jag tror inte att du alltid varit slank, har sett många bilder och du har varit ganska fyllig, kan bero på all sprit du fick i dig förr, spritfet.

Har även sett dig innan du blev gravid och gifte dig, du hade däremot väldigt smala ben men resten av kroppen då? Mage, kärlekshandtagen, rumpan och armarna.



Precis som det ska vara så var du fyllig och kurvig.

2012-03-06 @ 09:44:06
Elin svarar

Jo så kan man ju också kalla de, tyvärr så trivs jag inte när jag ser ut så.

Kan dock inte komma på vem du är, inte så lätt när du skriver 2 olika kommentarer en med anonym signatur och en med M signatur ;) Ha det bra!

2012-03-06 @ 10:17:48
URL: http://zoeysmamma.blogg.se/
M

Hej hej, du jag menade inget taskigt i den andra, utan bara att du var smal men kurvig, och jag ser inget fel i det, jag vet att du drack mycket förut och jag har sett dig ett par ggr, jag vet också att du levde på citronvatten för några år sedan och gick ner pga det, du är ganska lång och har fortfarande spindelben (smala) men du har dessutom rumpa, höfter och allt det där, vem fan vill vara en pinne speciellt en kvinna som fått barn.

Enligt mig är du inte fet någonstans och har inte heller varit, du har och är kurvig precis så som idealen "säger" att man inte ska vara. Jag är kurvig och trivs vissa dagar inte med det men i helhet så trivs jag med mig själv, din make verkar iaf tycka att du är den vackraste som finns så varför ens ägna en sek åt negativa tankar om vikt?

Man lever bara en gång och jag menar då inte att man ska vräka i sig skräpmat eller godis, men man får göra det med måtta, tänk på dem som är förlamade, eller människor som ser ut som skelett för att de inte har mat, och här sitter vi i väst med våra lyxproblem och jämt ska vi hitta något att klaga över.

Du har en söt dotter som jag antar att du aldrig skulle önska ätstörningar, barn gör som föräldrarna, tänker du för mycket på det spc när hon blir äldre så kommer hon ta efter den person som betyder mest för henne och som är hennes förebild.

Förlåt för att jag inte skrev signatur först men jag glömde bort det.

Jag beklagar din sjukdom iaf.

Lev livet och njut av allt men med måtta ofc, och även om du inte går ner i vikt nu trots dina promenader så förlängs livet just pga motionen och man känner sig hälsosammare efteråt.

Vikten är bara en siffra.



Ha det så gott :)



2012-03-06 @ 10:54:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0