Wazabi alla glada människor! Jag vaknade ...

mms_img-79209438 (MMS)

Wazabi alla glada människor! Jag vaknade för en stund sedan, ska ta lite kaffe och piggna till. Annars är det en väldigt bra dag idag, skulle ha träffat min Nannie idag för lite sushi och chailatte, men vi var tvungna att boka om till nästa helg ist. Så nu har jag bestämt att jag & Tolie ska ner på staden, först äta lunch sen lite shopping på Scoop och avrundar dagen med en solning på Meddo.. Det ska bli så skönt att få lite färg. Allting blir liksom mer okej om man är brun ;) Ha en fantastisk dag!



Kommentarer
Emelie

Kommer ni inte på släktmiddagen ikväll?

2012-03-17 @ 10:22:15
URL: http://memmaan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0