Då är vi på g till Uppsala då jag och lill...

Då är vi på g till Uppsala då jag och lillan. Känns ju extra kul när man t.om måste ringa till UL innan för att kolla vad det är för bussar. Nu skulle bussen som gick 15.10 vara just en låg/normal buss så bra tänkte jag då tar vi den.... Bussen kommer och det är en extra hög! BLIR SÅ LESS! Minus poäng till ul personalen som inte verkar ha ngn koll alls, som tur var fick jag hjälp på, men det tillhör ovanligheten. Well well har sökt lägenhet i Uppsala nu iaf och fått erbjudande så vi får se vad som händer helt enkelt ;) ha en superfin dag!



Kommentarer
Nannie

Då blir d många fler sushi dagar!!

2012-05-19 @ 19:09:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0