Hej hej! Nej jag har inte glömt bort att j...

Hej hej! Nej jag har inte glömt bort att jag har en blogg ;) Det har varit fullt upp med team möten och affärspresentationer. Igår hade vi taco kväll med teamet i vanlig ordning (det har vi varje torsdag) det kom nya potentiella medlemmar, lite snack om eventet vi ska ha här i Uppsala. Avundas även de som åker till Budapest nu till helgen. Jag tror att det kommer bli det grymmaste eventet hittills! Nu är jag på väg in till Uppsala, ska hämta Zoey och ha uppföljning med två personer från igår. Avslutar detta inlägg med mitt nya motto : The Sky Is The Limit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0