Jag fullkomligt hatar att vara sjuk. Det ä...

picsart_13377696 (MMS)

Jag fullkomligt hatar att vara sjuk. Det är lite tur i oturen att Zoey också är dålig, för att vara sjuk själv och ha ett friskt barn som lever rövare är mindre kul kan jag säga! Men vi ligger och sover nästan hela dagarna och sover vi inte, så myser vi i soffan framför barnkanalen :) missar ett affärsmöte ikväll gör jag med. Men jag har iaf bestämt att jag SKA bli frisk tills på lördag! Då ska jag åka båt med hela gamla kompisgänget. Idag ska vi iaf pallra oss ut, dock bara till affären men jag känner att i detta underbara väder så kan vi inte bara uggla inne. Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0