Lekparksmys!

Till slut så var jag tvungen att väcka Zoey. I hela FYRA timmar sov hon! Kunde inte låta henne sova vidare, för då lär hon inte somna som hon ska ikväll.

När hon hade vaknat till så fick hon lite mat i magen och kläder på sig, vi körde på hennes adidas set idag och hennes rosa sneakers :) När jag står i kassan så ringer Jessika och undrade om vi skulle sällskapa till Öriket (en fin lekpark nästan inne i centrum här) och det ville vi ju såklart. Så vi knallade dit med kidsen och lekte och fikade.

Efter all lek så tog vi en tur ner till "stan" och kikade på marknaden, hittade inte så mkt men en ny näspärla fick jag med mig iaf, det behövdes då jag tappat min andra, den hade hängt med mig i alla år =(

Nu ska vi mysa en sväng innan jag ska sätta fart med maten, såg att det var ngn som ville ha receptet så jag kastar ut det senare :)

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0