Min lilla sjusovare <3

Zoey sover sött, och det har hon gjort ända sedan kl TIO! Det är väldigt ovanligt nuförtiden. Hon sover annars ca en timme. Men men, jag passar på att plocka lite här hemma, ska slå igång en till tvättmaskin och sedan vika massa tvätt som jag inte hann med igår.

Just ja, berättade jag att jag hämtade ut mina Yankee Candle som jag hade beställt?

Tropical fruit har jag placerat i sovrummet och Evening Air står i vardagsrummet. Resten står lite varstans i väntan på att bli använda ;)
Jag var lite skeptisk från början, då jag mest gillar "fräscha" dofter, och har svårt för sötsliskiga dofter, hua! Men de dofter jag ville ha fanns inte, ville ha Pink Sands, Fresh Linen m.m men jag blev positivt överasskad, dessa luktar hur bra som helst, och blir absolut inte för mycket.
Tummen upp!

Nej nu ska jag fixa lite innan lillan behagar att vakna. Sedan ska vi ner och handla, ska göra en kreolsk fläskfilè gryta ikväll med ris.

Ha det bäst!



Kommentarer
Hanna

Fin bild på er! vart var det du beställde ljusen från?



Kram Kram

2012-05-06 @ 13:16:58
Sandra

Kreolsk gryta det lät gott man har en väldig torka på mat idèer nu när man har rätt fullt upp med annat

som nybliven mamma, du skulle inte kunna kasta in recept? :)

2012-05-06 @ 13:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0