Tjohej bloggen och alla fina läsare! Nu si...

mms_img-12759641 (MMS)

Tjohej bloggen och alla fina läsare! Nu sitter jag på bussen in till Uppsala, Zoey sover sött i vagnen. Hör och häpna idag var det en LÅG buss, så det tackar vi för. Annars är det ju alltid extra höga och orka krångla på sig på en sån! Jag och Zoey ska iaf möta upp min mamma och umgås med henne en sväng, sedan ska jag lämna Zoey med henne för jag ska nämligen ut med Ica gänget från jobbet ikväll :) ska bli himla mys faktiskt. Vi ska ut och äta och sedan har jag ingen aning, min chef är bra på att överasska. mamma ska bara ha Zoey tills Jimmy slutar men det är bara bra för henne att få lite mys tid med mormor sin :) Hoppas att ni alla får en mysig dag och kväll! Kram



Kommentarer
Du vet vem ;)

Angel eyes! morr

2012-05-11 @ 01:50:33
Elin svarar

HAHAHA baby D du är rolig du, love ya!!

2012-05-11 @ 18:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zoeysmamma

Family - Where Life Begins & Love Never Ends!

RSS 2.0